čistá kancelář, úspěšný obchod

Pomůže čistá a uklizená kancelář k úspěšným obchodům? ANO!

Čistá kancelář bez zbytečných papírů, hrnků od kávy či jiných věcí povalujících se na pracovišti, by měla být předností každého úspěšného obchodníka. Je jedno, zda máte malou kancelář pro pár osob, nebo velké open space kanceláře pro mnoho zaměstnanců. Rozdíl je jen v tom, kolik času takový úklid zabere. Pokud do vašich kanceláří chodí i klienti či obchodní partneři, s nimiž uzavíráte obchody, je čisté a uklizené prostředí ještě důležitější.

 

Jak působí uklizená VS neuklizená kancelář?

Čistá kancelář je důležitá z mnoha důvodů. Vaši zaměstnanci i vy samotní se v ní cítíte mnohem lépe. Budete mít zdravější prostředí a lepší podmínky pro práci. To se může odrazit nejen na náladě zaměstnanců, ale i na jejich výkonu. Komu by se chtělo do práce, kde bude zavalen papíry, na zemi bude bláto kvůli deštivému počasí a z oken sotva uvidí, protože nebyly myté již měsíce?

Oproti tomu v kanceláři, kde jsou všechny složky a papíry srovnané a uklizené v zásuvkách, kde to voní čistotou a okny dovnitř proniká denní svit, se bude pracovat hned lépe. Vašim zaměstnancům se bude lépe dýchat a práce jim půjde od ruky.

Pokud do vašich kanceláří vstoupí klienti, získají už při prvním pohledu pocit, že jsou v rukách profesionálů. Budou vaše kanceláře navštěvovat rádi a čím lépe se v nich budou cítit, tím déle se mohou zdržet. Pro vás to pak může znamenat větší šanci k uzavření úspěšných obchodů.

 

Máte ve své kanceláři uklizeno a čisto?

Možná si říkáte, že máte na svém pracovišti dostatečně uklizeno. Složky na stole srovnané, hrnek od kávy si vždy odnesete umýt a podlahu několikrát za týden vytře paní na úklid. Jenže ruku na srdce – to, co vyhovuje vám, jako majiteli podniku, nemusí vyhovovat vašim zaměstnancům. A už vůbec to nemusí působit profesionálně na vaše klienty. Jak by tedy měla skutečně uklizená kancelář vypadat?

Už na první pohled by se měla okna, nábytek i podlahy lesknout čistotou. Pokud na nich leží prach, který je zachytitelný okem, nepůsobí to dobře, a navíc se zhoršují pracovní podmínky. Zaměstnancům se může špatně dýchat, mohou kašlat či kýchat, a rozhodně to nebude mít nic společného s nachlazením. K tomu, aby na ně takto zaprášená kancelář působila, nemusí být ani alergici.

Totéž platí i v případě, máte-li v kanceláři koberce či pohovky a čalouněná křesla. Přejet koberec jednou za den běžným vysavačem nestačí. Obzvlášť, když se v kanceláři chodí v botách a vstupují do ní klienti. Snadno zanesou nečistoty a bláto, a občas se objeví i s dítkem, které pojídá sušenku. Z vlastní zkušenosti víme, jak může takové pracovní místo vypadat po uzavření smlouvy s klientem, jehož nezletilý potomek během jednání pojídal čerstvý rohlík.

 

Náš tip!

Hledáte firmu na úklid kanceláře v centru Prahy? Pak dbejte na to, aby byli spolehliví a měli dostatek pozitivních recenzí. Modrý žralok těmito přednostmi disponuje. Postará se o úklid kancelářských prostor i zázemí pro zaměstnance, vycídí koupelny a toalety, vynese koše, a to všechno za velmi příznivé ceny. Spoléhejte na profesionály!

Koberce by se měly vysávat častěji, nebo alespoň dostatečně výkonným vysavačem. Čalouněný nábytek, jako křesla, židle a pohovky možná vypadají na pohled čistě, ale uvnitř se může skrývat dlouholetý prach. Pokud je paní na úklid tu a tam přejede vysavačem, je to určitě v pořádku. Myslete však na to, že je potřeba je jednou za čas nechat vysát a vytepovat profesionály. Budou lépe vypadat, vonět a bude zdravější a příjemnější na nich sedět. Klienti si tak rádi počkají, až přijdou na řadu a pročtou si při tom i nějaké letáky s vaší nabídkou, které lze nainstalovat vedle pohovky.

Při vytírání podlahy myslete nejen na to, aby byla čistá, ale také zdravá. Do vody se nebojte přidat dezinfekci. V dnešní době seženete i dezinfekční prostředky s příjemnou vůní, takže zaměstnance ani klienty nebude hned po ránu obtěžovat pach běžné dezinfekce. Pokud ale nechcete řešit, zda vámi objednaná paní na úklid vytírá dostatečně, navíc zdravými a efektivními prostředky, svěřte úklid kanceláře do rukou profesionální úklidové firmě.

K úklidu kanceláře nepatří jen pracovní místo samotné, ale i zázemí pro zaměstnance, příp. i pro klienty. Čistotou by se měla lesknout i toaleta, umývárna a případně kuchyňka, máte-li ji ve své firmě k dispozici. Dohadují se vaši zaměstnanci, kdo je na řadě s mytím nádobí? Ohřívají si jídlo v mikrovlnné troubě? A podívali jste se někdy dovnitř, zda je trouba po využití čistá?

 

Jak udržet v kanceláři pořádek snadno a bez práce

Ne každý zaměstnanec má z domova vžité dostatečné hygienické návyky. Pro někoho je to možná nepochopitelné, ale je to realita. Pokud se chcete vyhnout použitým hrnkům a skleničkám od nápojů k nimž se nikdo nehlásí, špinavé lednici či troubě, nevyčištěnému kávovaru apod., vyřešte to opět profesionálním úklidem. Proč? Protože si ušetříte spoustu starostí, budete se moci spolehnout na profesionály ve svém oboru a získáte tak čisté, voňavé a zdravé prostředí pro práci.

S úklidovou firmou se snadno domluvíte, jak často budou vaše kanceláře uklízet a co všechno si vezmou na starosti. Do pravidelného úklidu můžete zahrnout vysávání koberců, mytí podlah, úklid na pracovišti – stoly, židle a další nábytek, ale také úklid sociálního zařízení a místností poskytujících zázemí zaměstnancům, např. zmíněnou kuchyňku.

Úklidová firma za vás otře stoly, umyje nádobí, popř. je naskládá a zase vyndá z myčky, vynese odpadkové koše a po předchozí domluvě zajistí i vyprání utěrek a ručníků. Pokud hledáte spolehlivou úklidovou firmu v Praze, najdete ji na webových stránkách Modrý žralok. Tato firma má spolehlivé zaměstnance, dlouholetou praxi, a kromě dokonalé čistoty poskytne vám i vašim zaměstnancům dostatek soukromí pro práci.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Další články
Jednorázové využití úklidové firmy

Jak jednorázově využít úklidovou firmu?

Jak jednorázově využít úklidovou firmu? Pokud plánujete velkou akci, chystáte jarní úklid domácnosti, nebo jen potřebujete pořádně uklidit, určitě se vám bude hodit pomocná ruka.

NEZÁVAZNĚ POPTAT