ÚKLID KANCELÁŘÍ

Hledáte spolehlivou úklidovou firmu pro svoji kancelář?

Ať už potřebujete uklidit Vaši kancelář ráno nebo večer, náš tým je vždy připraven podat Vám pomocnou ruku. Při úklidu dbáme na kvalitu, provádíme společné kontroly úklidu a nasloucháme vašim připomínkám. Máme stabilní úklidový tým, takže fluktuace našich zaměstnanců je minimální.

Hlavní výhody najmutí úklidové firmy pro Vaši kancelář?

Úklidová firma má zkušené a školené pracovnice (dámy na úklid), které znají ty nejlepší postupy a techniky pro efektivní a správný úklid. Vědí, jaké mají používat čistící prostředky na jaké povrchy. Tyto dámy mají dlouholeté zkušenosti s úklidy a rozumí své práci. Tato práce je i baví, mají rády, když je prostě čisto. Díky tomu je zajištěna vysoká kvalita odvedené práce a dlouhodobá čistota kancelářských prostor. Pravidelný úklid odstraňuje nečistoty, prach a bakterie, které mohou způsobit různé nemoci a alergie. Správná úklidová firma si váží svých zaměstnanců, zajistí pro ně dostatek práce, dá jim na výběr, v jakých lokalitách můžou uklízet, nabídne jim zajímavou finanční odměnu, je k nim slušná a naslouchá jejich potřebám. Profesionálním, ale přátelským přístupem je zajištěna stabilita týmu a celková profesionalita úklidového servisu.

Úklid není jen estetickou záležitostí, jak se na první pohled může zdát. Úklid je klíčovým faktorem pro udržení hygienických standardů a zdraví všech osob, které se v kancelářích během dne nachází nebo pracují. V dnešní době trpí mnoho lidí různými alergiemi, proto je čistota na pracovišti opravdu důležitá. Čisté a voňavé prostředí má vliv na naši psychiku i pracovní nasazení. V čistém prostředí budou všichni ve firmě podávat lepší výkony a budou se cítit šťastněji. Uklizené prostředí přispívá k celkové pohodě na pracovišti.

Pravidelný úklid má pozitivní vliv na zachování kancelářského nábytku v jeho dobrém stavu a prodlužuje celkově jeho životnost. To je ekonomicky výhodné pro firmy. Nábytek zůstává dlouhodobě esteticky přitažlivý a pohodlný. Pravidelné odstraňování nečistot (skvrny od kafe, drobky od jídla, cákance vody atd.) a nánosů prachu chrání dlouhodobě materiál nábytku a pomáhá udržet jeho původní vzhled. Udržování čistoty daných povrchů může také minimalizovat ztrátu barvy nebo lesku.

Investice do pravidelného úklidu a udržování kanceláře v čistotě je důležitým krokem pro každou společnost, která si cení svého personálu a zákazníků. Pokud k vám do kanceláří často chodí klienti, je důležité mít prostory čisté a uklizené, protože to vypadá normálně, do jisté míry profesionálně. Každý podnikatel se snaží, aby jeho firma vypadala co nejvíce profesionálně. V tomto směru je potřeba myslet i na úklid, který k profesionalitě firmy patří a určitě ho mít ve firmě zajištěný. Úklid určitě není potřeba mít denně, ale minimálně 1x týdně by úklid měl proběhnout.

Když svěříte pravidelný úklid své kanceláře do rukou úklidové firmy, budete mít o starost méně. Nebudete muset hledat do firmy další zaměstnance na pozici úklidový pracovník (dáma na úklid), to znamená, že ušetříte náklady na administrativě a také ušetříte čas svých zaměstnanců, kteří se můžou věnovat jiné práci, než hledáním po internetu nové „uklízečky“. Tohle by ještě nebyl takový problém, někoho na inzerát najít. Představte si, že paní vám onemocní na 14 dní, jak budete tento problém řešit? Ve vaší firmě je pravděpodobně dalších 10 problémů, které mají o dost vyšší prioritu, než řešení toho, kdo nám večer vytře a vysype koše.

CO PRAVIDELNÝ ÚKLID ZAHRNUJE?

  • Vytírání podlah
  • Luxování koberců
  • Úklid kancelářských stolů
  • Vynesení odpadků z košů
  • Úklid kuchyňky (umytí nádobí / zapnutí myčky)
  • Úklid a dezinfekce koupelen a toalet
  • Úklid 1x až 5x týdně
  • Navíc můžeme zařídit praní ručníků a utěrek
  • A další činnosti…
  • Vytírání podlah
  • Luxování koberců
  • Úklid kancelářských stolů
  • Vynesení odpadků z košů
  • Úklid kuchyňky (umytí nádobí / zapnutí myčky)
  • Úklid a dezinfekce koupelen a toalet
  • Úklid 1x až 5x týdně
  • Navíc můžeme zařídit praní ručníků a utěrek
  • A další činnosti…

POSTUP SPOLUPRÁCE

1. Vyplníte formulář níže.

2. Kontaktujeme Vás – V co nejkratší době Vám zavoláme nebo napíšeme email a domluvíme si osobní schůzku, na které probereme podrobnosti úklidu dle Vašich představ.

3. Zašleme Vám konkrétní cenovou nabídku.

4. Začínáme s pravidelným úklidem a máte čistou kancelář.

5. Pro udržení úrovně kvality úklidu provádíme společné kontroly prostorů.

PŘÍKLADY NACENĚNÍ ÚKLIDŮ

Velikost kanceláře m2 Počet úklidů týdně Cena úklidu Měsíční cena úklidu
250 m2 1x 1 250 Kč 5 000 Kč
250 m2 5x 790 Kč 15 800 Kč
300 m2 3x 1 100 Kč 13 200 Kč
350 m2 2x 1 140 Kč 9 120 Kč
800 m2 5x 1 430 Kč 28 600 Kč
*Ceny jsou uvedeny bez DPH

NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY

Cena úklidu se pohybuje mezi 2-5 Kč za m². Finální cenotvorba však záleží na celkové velikosti a členitosti plochy, četnosti úklidu, lokalitě či typu požadovaných služeb.

Pro přesný výpočet ceny vás po předchozí domluvě navštíví 1 až 2 naši manažeři, kteří vám po detailní prohlídce prostoru připraví cenovou nabídku na míru​. Jsme zvyklí se účastnit malých, středních i velkých tendrů, a tak pro nás není problém připravit nabídku v rámci výběrového řízení dodavatele (úklidové firmy). Bez prohlídky prostor není možné vypracovat kvalitní nabídku.

Ano, jsme maximálně flexibilní. Úklid může po domluvě probíhat kdykoliv budete potřebovat, takže i po pracovní době, během víkendů, nebo i během svátků abychom usnadnili váš provoz.

Ano, ke každému z vás máme individuální a osobní přístup, vrámci kterého vám vyjdeme vstříc prakticky s čímkoliv. Po domluvě je tak možné sjednat i nadstandartní služby jako je mytí oken, praní ručníků a utěrek či dezinfekce prostor.

Naše dámy na úklid jsou v rámci pravidelného školení specificky vzdělávány v oblasti zabezpečení informací. Pokud je pro vás ochrana citlivých informací prioritou, nabízíme možnost podpisu NDA (non-disclosure agreement) neboli dohody o mlčenlivosti.

V případě krizových situací se snažíme reagovat co nejrychleji to jde. Nejrychleji nás zastihnete na čísle +420 608 919 232.

U pravidelných úklidů máme zajištěné i kontroly kvality úklidu. Primárně záleží na frekvenci úklidu, ale například v případě pravidelného úklidu kanceláře, který probíhá 4x měsíčně garantujeme kontrolu alespoň 1x za měsíc. V případě vypozorování zhoršení kvality služby razantně navyšujeme počet kontrol a případně děláme i kontroly za přítomnosti zákazníka.

Standartně se snažíme, aby vaše kancelář či firma měla stálou dámu na úklid pro docílení vyšší kvality a efektivity úklidu. Bohužel čas od času je nemocný každý z nás, a tak se může stát, že na pracovišti dojde k dočasnému záskoku

Pokud se vyskytne jakákoliv připomínka ohledně nedostatku kvality úklidu, reagujeme okamžitě, a na místo vysíláme tým, který nedostatky vyřeší. Jelikož si stojíme za kvalitou odvedené práce, tak v případě nespokojenosti nabízíme garanci vrácení peněz.

Poskytujeme jednorázový i pravidelný úklid kanceláří či firem. Vždy se přizpůsobíme vašim potřebám. Vždy se přizpůsobíme vašim potřebám. V rámci jednorázového úklidu jsme schopni provést i mytí oken a hloubkové čištění koberců či kancelářského nábytku (křesla, gauče, židle atp.).

Ano, naše dámy na úklid jsou prověřené, školené a používají moderní úklidovou techniku. Využíváme pouze interní zaměstnance, se kterými spolupracujeme již několik let. Nové zaměstnance nabíráme primárně na osobní doporučení. Agentury či třetí strany nevyužíváme.

Do základního úklidu zahrnujeme: vytírání a zametání podlah, luxování koberců, úklid kancelářských stolů a všech vodorovných ploch, vynesení odpadků z košů, úklid kuchyňky (umytí nádobí / zapnutí myčky), úklid a dezinfekce koupelen a toalet, doplnění hygienických potřeb.

Délka úklidu závisí na rozsahu úklidu a velikosti prostoru. Vždy se ale snažíme optimalizovat časový harmonogram tak, aby úklid byl rychlý, kvalitní a efektivní​, například používáme bezdrátové vysavače.

Ano, ekologie je nám nadmíru blízká, a tak naše dámy na úklid využívají ekologické prostředky, které jsou šetrné k životnímu prostředí. Bohužel ne vždy ekologické přípravky dokážou odstranit veškerou hluboce usazenou špínu.

Ano, ačkoliv jsme ještě pojištění v případě neúmyslného poškození majetku během úklidu nemuseli využít, tak jsme pojištěni u Kooperativa pojišťovny do výše 5 000 000,- Kč.

Vše záleží na vašich preferencích. Jsme schopni zajistit veškeré úklidové prostředky a vybavení, stejně tak můžeme využívat vaše. Existuje více variant a záleží na domluvě.

Umožňuje flexibilní dohody, záleží tedy na vašich preferencích a potřebách. Ve většině případech se smlouvy uzavírají na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou na 1 měsíc.

MODRÝ ŽRALOK V ČÍSLEECH

0
Hodin strávených úklidem
0
Počet zákazníků
0
Uklizeno m2 plochy měsíčně
0
Pozitivních Google recenzí

RECENZE

ŘÍKAJÍ O NÁS

JSME HRDÝM PARTNEREM SKVĚLÝCH FIREM

NEZÁVAZNĚ POPTAT ÚKLID

Společnost má uzavřené a platné pojištění podnikatelských rizik s limitem plnění do výše 5 000 000,- Kč u Kooperativa pojišťovny. Dokument k nahlédnutí ZDE.