Úklidová firma bez garance spokojenosti? Nebrat!

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Tohle známé přísloví bohužel platí také při hledání úklidové firmy. Během obchodních námluv vám úklidovka může krásně zpívat o tom, že nic není problém. A v dobrých časech se pak opravdu může zdát vše růžové. Co se ale stane, když idylickou spolupráci pokazí nějaký zádrhel? 

Teprve při prvním problému se ukáže skutečný charakter úklidové firmy. Bude problém zpochybňovat, nebo dokonce popírat? Bude se vymlouvat a vše svádět na někoho jiného? Anebo se k vaší nespokojenosti postaví čelem, problematické místo dá bleskově do pořádku, zajistí, aby se příště nic podobného neopakovalo, a ještě vám nabídne kompenzaci? 

Jasně! Určitě chcete, aby vaše úklidová firma byla popsána právě v tom posledním příkladu. Proto vám poradíme, jak dosáhnout toho, že budete s úklidem kanceláře 100% spokojení.

 

Nejste spokojení s úklidem? Nenechávejte si to pro sebe!

Cesta k 100% spokojenosti vede přes konstruktivní komunikaci. Když se úklidová firma o vaší nespokojenosti nedozví, nemůže problém vyřešit. Ani teď, ani v budoucnu. Možná si říkáte, že jde o nějakou drobnost, nad kterou chcete velkoryse mávnout rukou. Jenže pak je dost pravděpodobné, že se tohle zdánlivé nic bude opakovat zas a znovu. A vaše nespokojenost bude kulminovat, až váš pohár trpělivosti stejně přeteče. Proč se takto trápit, když místo toho můžete hned od příštího úklidu spokojeně vrnět blahem?

Každá rozumná úklidová firma moc dobře ví, že je jednodušší udržet si stávajícího zákazníka než hledat nového. Proto velmi ráda napraví, co se jí nepovedlo. A navrch přidá i nějakou kompenzaci jako omluvu. No a samozřejmě zajistí i to, aby se nic podobného znovu už nestalo. Vy proto musíte udělat jediné – dát úklidové firmě vědět, že něco není podle vašich představ. 

 

Jak postupovat, když nejste spokojeni s úklidem

Ohlášení úklidového zádrhelu není žádná věda. Zabere vám sotva minutku. Problematické místo nafoťte, stručně popište, co se vám nelíbí, a vše pošlete přes dohodnutý komunikační kanál (e-mail, aplikaci pro hodnocení kvality úklidu, messenger…) kontaktní osobě. Samozřejmě můžete do úklidovky taky zavolat nebo natočit video, ve kterém ukážete, co přesně se vám nelíbí.

Ať už se rozhodnete ohlásit nedostatek jakýmkoliv způsobem, hlavně to udělejte hned. Když se úklidová firma o problému dozví až po týdnu, nemůže vám nabídnout okamžitou nápravu. A to je přece jedna z věcí, o kterou vám jde, ne? Navíc i další dny můžete trpět podobnou nespokojeností, protože úklidová firma o problému neví, a nemůže tak na kritické místo upozornit své zaměstnance.

 

Jaké kompenzace úklidové firmy nabízejí

Dobrá úklidová firma vám kromě omluvy a bleskové nápravy nabídne taky nějakou formu kompenzace. Konkrétní podoba a rozsah se odvíjí od toho, o jak velký zádrhel šlo. Hodnota kompenzace často závisí také na tom, jak k problému došlo. 

Jedná se „jen“ o nedorozumění? Pak nejspíš sami uznáte, že by bylo přehnané, kdybyste hned chtěli vrátit celou částku za úklid. Mnohem lepší bude, když upřesníte svá očekávání, abyste příště byli s úklidem maximálně spokojeni. Obzvlášť v začátcích spolupráce není od věci být aspoň trošičku shovívaví. Rozhodně to ale neznamená, že byste měli mlčet, když se vám něco nezdá.

 

Co úklidové firmy nabízejí v rámci garance spokojenosti:

  • okamžitou nápravu
  • slevu na reklamovaný úklid
  • další běžný úklid zdarma
  • generální úklid zdarma

 

Semafor: Jak se dobrá úklidová firma stará o vaši 100% spokojenost?

🔴 ÚKLIDOVÝ PROBLÉM?

⬇️

🟠 OZNÁMENÍ ZÁVADY

⬇️

🟢 omluva + 🔄 rychlá náprava + 💰 kompenzace

Jste z Prahy a hledáte spolehlivou úklidovou firmu, pro kterou je 100% garance spokojenosti samozřejmostí? Právě jste ji našli! Modrý Žralok – těší nás. Už se nemůžeme dočkat, až se pustíme do úklidu vašich kanceláří.

 

Žraločí tip

Jednoduché ohlášení závady, bleskurychlá náprava a adekvátní kompenzace

Nejste spokojeni s úklidem? Stačí vzít do ruky telefon, otevřít aplikaci WhatsApp a vyfotit problematické místo. V našem WhatsApp hlásiči závad je většinou klid jako na hladině oceánu za bezvětří. Ale když už se nějaký zádrhel přece jen vyskytne, rozkmitáme úklidové ploutve, abychom vše dali bleskově do pořádku. 

 Že si nevymýšlíme, to si můžete ověřit třeba v této video recenzi

Zpráva s ohlášenou závadou přijde na WhatsApp přímo majiteli úklidové firmy Modrý Žralok. Ten k vám co nejrychleji vyšle paní na úklid, která zjedná nápravu. A když zrovna nemá žádnou pracovnici po ruce? Rozjede se k vám sám a odstraní problém vlastníma rukama. To se jen tak nevidí, že? Víme. Ale vaše spokojenost je pro nás opravdu na prvním místě, takže když je potřeba, rádi sáhneme i po takto netradičním řešení.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Další články
Jak vyčistit žaluzie?

Jak snadno vyčistit žaluzie?

Jak snadno vyčistit žaluzie? Žaluzie slouží především jako ochrana před přímým slunečním světlem, ale chrání nás i před zvědavými pohledy zvenčí, dodávají pocit soukromí a

Jak vyčistit pračku?

Jak vyčistit pračku

Jak vyčistit pračku Pračka patří mezi moderní spotřebiče, bez kterých si svůj každodenní život už ani neumíme představit. I když nám přináší úsporu našich sil

NEZÁVAZNĚ POPTAT